چگونگی تعریف شماره‌های داخلی بر روی دکمه‌های DSS تلفن‌های پاناسونیک

در این مطلب می‌خواهیم نحوه تعریف شماره‌های داخلی بر روی DSS های تلفن‌ پاناسونیک را آموزش دهیم. یکی از سوال‌های متداول ، تعریف دکمه‌های DSS (دسترسی سریع) می‌باشد. بارها این سوال پرسیده شده که چطور می‌توان به تلفنی که در اتاق دیگری در حال زنگ خوردن است پاسخ داد؟
یکی از راه‌ها تعریف شماره‌های داخلی بر روی دکمه‌های دسترسی سریع می‌باشد. برای این منظور، ابتدا کلید Program و سپس DSS مورد نظر که قرار است داخلی بر روی آن تعریف شود را فشار می دهیم. بعد عدد 1 را وارد کرده و سپس شماره داخلی را شماره گیری می‌کنیم و در نهایت کلید Auto Dial یا Store را فشار می دهیم.
پس از طی این مراحل، چراغ دکمه‌ی DSS در هنگام زنگ خوردن داخلی مورد نظر، به صورت چشمک زن در می‌آید و شما با فشردن این کلید می‌توانید به آن داخلی پاسخ دهید. همچنین برای برقراری تماس داخلی و یا Transfer کردن، نیاز به گرفتن شماره داخلی نمی‌باشد و فقط با زدن دکمه دسترسی سریع مورد نظر، تماس برقرار می‌شود. در نظر داشته باشید این روش برای تلفن‌های دیجیتال و هایبرید پاناسونیک قابل استفاده می‌باشد.
حالا قصد داریم تا به شما روال تعریف خطوط شهری را بر روی دکمه های مذکور آموزش دهیم.
برای این کار ابتدا کلید Program را زده و دکمه‌ی DSS مورد نظر را برای تعریف شماره تلفن می‌فشاریم. تا این مرحله، روند برای تعریف شماره تلفن شهری و داخلی مشابه هم می باشد. در ادامه عدد 2، سپس عدد 9 و بعد از آن شماره تلفن شهری را شماره گیری می کنیم و در آخر کلید Auto Dial یا Store را می زنیم.
آموزش تعمیرات ماشینهای اداری
مزیت تعریف شماره‌ تلفن های پر کاربرد بر روی دکمه‌های دسترسی سریع این است که به راحتی در دسترس قرار می گیرند و در صورت نیاز می توانید فقط با فشردن دکمه‌ی مورد نظر، با شماره تعریف شده تماس برقرار نمایید.