بهترین شبیه ساز اندروید در سال 2018 چیست؟

 شايد تا کنون به اين موضوع فکر کرده ايد که چه خوب مي شد اگر بازي هاي روي گوشي هاي اندرويدي را مي توانستيد روي PC خود نيز اجرا کنيد و با موس و کيبورد بتوانيد بازي هاي خود را هدايت کنيد. اين موضوع در مورد ديگر برنامه هاي اندرويدي نيز صادق است. اين کار با نرم افزاري به نام شبيه ساز اندرويد ممکن است و با کمک بهترين شبيه ساز اندرويد مي توانيد تمام اپليکيشن هاي اندرويد را روي ويندوز نيز اجرا کنيد. گاهي نصب و شبيه سازي اين برنامه ها دشوار بوده و نياز به پرداخت مالي دارد. اما در زير به تعدادي از بهترين شبيه سازهاي اندرويد اشاره مي کنيم که روند نصب آساني داشته و دانلود و استفاده از آنها آسان باشد.
 
ANDROID STUDIO EMULATOR
اندرويد استوديو که از جانب خود گوگل براي شبيه سازي اندرويد توسعه يافته است، يکي از برنامه هاي رايگان در اين زمينه است. براي افرادي که دنبال يک ابزار قدرتمند و رايگان براي ورود به محيط شبيه سازي اندرويد هستند، برنامه قدرتمندي محسوب مي شود. اين برنامه با دارا بودن امکانات زياد براي کمک به توسعه دهندگان ، براي ساخت برنامه‌ ها و بازي ‌ها همراه است. واضح است که اين براي کاربراني که فقط از اپليکيشن ها استفاده ميکنند، گزينه مناسبي است.
 
 
 
شبيه ساز ARCHON
Archon يک برنامه شبيه ‌سازي قديمي نيست. شما مي توانيد آن را در گوگل کروم نصب ‌کنيد. سپس اين قابليت را به کروم مي ‌دهد تا برنامه‌ هاي آندرويدي را درون آن اجرا کنيد. البته نصب اين شبيه ساز خيلي آسان نيست و بايد مراحل نصب آن را آموزش ببينيد.  اين برنامه با ويندوز ، مک و لينوکس سازگار است.
 
شبيه ساز BLISS
اين برنامه اندکي با ديگر برنامه ها متفاوت است و از طريق ماشين شبيه ساز ، امر شبيه سازي اندرويد را در کامپيوتر اجرا مي کند. همچنين مي توانيد آن را روي فلش ريخته و از طريق USB اجرايش کنيد. اين سيستم،  آندرويد Oreo را اجرا مي‌کند که يک ورژن بالاتر از Nougat است. اگر چه اين برنامه برنامه اي بسيار قوي و کاربردي است،  اما بيشتر مناسب متخصصان است و خيلي کاربرد عمومي ندارد.
 
best android emulator
 
شبيه ساز DROID4X
اين برنامه نيز رايگان بوده و داراي طراحي ساده و طرز کار تسهيل شده است. اين برنامه گيمرها را ترغيب به اجراي روان تر و ساده تر بازي روي اندرويد شبيه سازي شده مي کند. البته مشکلي که اين برنامه دارد اين است که آخرين به روز رساني ان در ماه مارس 2016 ارائه شده است، بنابراين توصيه مي شود که با احتياط آن را نصب کنيد زيرا مي تواند حاوي باگ باشد. شبيه ساز Droid4x همچنين با کامپيوترهاي مک نيز سازگار است، اما ممکن است نصب آن براي کاربر اندکي دشوار باشد.