دستگاه کاغذ خوردکن

Shredder ها یا خردکن ها در ساده ترین شکل خود ابزارهائی هستند که با بریدن و تغییر شکل کاغذ ها مانع از بازیابی دوباره آنها می گردند در ساختار تمامی خردکن ها و فارغ از رده قیمتی دستگاه، تیغه های چند گانه منظمی وجود دارد که بسته به نوع استفاده، امکان برش کاغذ در جهت های مختلف و با فرم های گوناگون را فراهم می آورند . طیف متنوع استفاده کنندگان این وسیله از کاربران خانگی با استفاده های محدود تا کاربران حرفه ای با سطوح بالای مدیریتی و امنیتی گسترده گردیده است که نگفته پیداست که با بالا رفتن امکانات دستگاه با قیمت های بالاتری نیز در هر رده مواجه هستیم .
آموزش تعمیر ماشینهای اداری
کاربران خانگی و ادارات کوچک با حداکثر ۳ کاربر
کاربری اداری با استفاده متوسط با حداکثر ۱۰ کاربر
کاربری اداری پر کار با بش از ۱۰ کاربر
کاربری صنعتی
کاربری خانگی و ادارات کوچک با حداکثر ۳ کاربر
در یک بررسی کلی کاربران خانگی کاغذ خردکن به دسته افرادی گفته می شود که در طول روز احتیاج به خرد کردن حداکثر ۱۰۰ برگ کاغذ معمولی را با حداکثر با ۳ کاربر داشته باشند. سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ یا (Throat) تا رقم ۸٫۷۵ اینچ (۲۲۲ میلیمتر) برای کاربران خانگی در نظر گرفته می شود.
کاربری اداری با استفاده متوسط با حداکثر ۱۰ کاربر
میزان استفاده کاربران صنعتی و اداری کاغذ خردکن با استفاده متوسط به به ۳۵۰۰ تا ۱۴۰۰۰ برگ کاغذ بازای حداکثر ۱۰ کاربر می رسد . سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ یا (Throat) تا رقم ۹ تا ۱۱ اینچ (۲۲۸ تا ۲۸۰ میلیمتر) برای کاربران صنعتی و حرفه ای در نظر گرفته می شود.
کاربری اداری پر کار با بیش از ۱۰ کاربر
میزان استفاده کاربران صنعتی کاغذ خردکن در یک استفاده سنگین و کاربری حرفه ای به بیش از ۳۶۰۰۰ کاغذ در روز بازای بیش از ۱۰ کاربر بالغ می گردد . سایزهای استاندارد برای دهانه ورود کاغذ (یا Throat) تا رقم ۹ تا ۱۱ اینچ (۲۲۸ تا ۲۸۰ میلیمتر) برای کاربران صنعتی و حرفه ای و بیش از ۱۵ اینچ (۴۰۰ میلیمتر) برای کاربران خاص در نظر گرفته می شود. .
کاربری صنعتی
خردکن های صنعتی به خردکن هایی گفته می شود که به منظور امحا اسناد و مدارک با حجم بسیار بالا استفاده می شوند. مهمترین مشخصه این خردکن ها کارکرد تحت بار زیاد و همچنین امکان خردکردن اسناد در حجم کاری بالا است.