دستگاه کپی شارپ AR-X202

 دستگاه کپی شارپ AR-X 202، انتخاب برتر مدیران شرکت ها و کسب و کارهای تبلیغاتی است. قابلیت های چاپ، کپی و اسکن در این دستگاه طراحی شده است. وجود یکی از این دستگاه های کپی شارپ در هر مرکز اداری یا تجاری می تواند موجب سرعت بخشیدن به کارهای چاپی شده و بهره وری را افزایش دهد. مرکز ماشینهای اداری کیومیتا با تشخیص نیازهای بازار توانسته است رضایت مشتریان را در حوزه امور اداری برآورده سازد.

امکانات، ویژگی ها و مشخصات فنی دستگاه کپی شارپ AR-X 202

دستگاه کپی شارپ AR-X 202 با قابلیت چاپ کاغذ در ابعاد A4 و A3، یکی از پرکاربردترین دستگاه های کپی است. سرعت چاپ برگه در سایز A4 برابر 20 برگه در هر دقیقه و برای سایز A3 برابر با 11 برگه در هر دقیقه است. رزولوشن چاپ در این دستگاه برابر با 600x600 dpi بوده و مدت زمان حدود 6 ثانیه طول می کشد تا اولین برگه کپی در اندازه A4 از دستگاه خارج شود.

 
چاپ برگه در ابعاد A6، A4 و A3 با کیفیت بالا انجام می شود. کاغذی که برای این دستگاه به کار می رود، برگه های مخصوص با وزن 56 تا 200 گرمی هستند و حداکثر ظرفیت دستگاه برای نگهداری کاغذ، 18500 برگه است. مرکز ماشینهای اداری کیومیتا می تواند شما را در انتخاب و خرید کاغذ مناسب برای این دستگاه راهنمایی کند.
 
دستگاه کپی شارپ AR-X 202 قابلیت چاپ دوطرفه را ندارد اما به گونه ای طراحی شده است که می تواند از حافظه 64 مگابایتی در حالت استاندارد و حداکثر تا 192 مگابایت را پشتیبانی کند. در حالتی که دستگاه بر روی منوی کپی تنظیم شده است، قابلیت زوم تصاویر و مدارک را در محدوده 25 تا 400 درصد دارد. کیفیت کپی در پرینتر شارپ، 600x600 dpi می باشد و با تکیه بر این مزیت، حداکثر تا تعداد 999 برگه کپی را می تواند چاپ کند.
 
در حالتی که این دستگاه بر روی تنظیمات اسکن قرار دارد، حداکثر رزولوشن دستگاه برابر با 50 – 9600 dpi است؛ امکان تنظیم رزولوشن های 75/100/150/200/300/400/600 dpi نیز برای اسکن تصاویر یا اسناد متنی در این دستگاه قابل اجرا می باشد. اسکن مدارک در دستگاه کپی شارپ از فرمت های TIFF/PDF/JPEG/BMP پشتیبانی می کند. برای آشنایی با تنظیمات بخش اسکن می توانید با کارشناسان مرکز ماشینهای اداری کیومیتا گفت و گو کنید.
 
یکی دیگر از امکانات این محصول ، قابلیت پرینت است. رزولوشن برگه های پرینت توسط این دستگاه، 600x600 dpi است. با خرید تجهیزات جانبی لازم برای استفاده از تنظیمات پرینتر این دستگاه می توانید سفارشات چاپی خود را با سرعت بالا انجام دهید. نرم افزار پرینتر دستگاه کپی شارپ AR-X 202 بر روی سیستم عامل ویندوز 7، 8 و ویستا قابل نصب می باشد.
 
مرکز ماشینهای اداری کیومیتا به عنوان یک مجموعه تجاری و متخصص در زمینه فروش انواع تجهیزات اداری، این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا و البته خدمات پشتیبانی مشتریان برای خریداران فرآهم کرده است. برای خرید این دستگاه پرکاربرد با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.
 
برای خرید دستگاه کپی شارپ AR-X 202 به سایت کیومیتا مراجعه کنید.